a semi-milsim by SCD

Informacje podstawowe

Data: 31.03.2019
Miejsce: Janczary
Odprawa 10:00
Limit wiekowy: od 17 (osoby młodsze proszę o kontakt na FB)
Minimalna frekwencja: 10 osób (po 5 na stronę)
link do wydarzenia na FB:
https://www.facebook.com/events/402423993866626/

Zgłoszenia

Zgłoszenia tylko przez formularz Google:
https://docs.google.com/forms/d/1LM0Rxt3QxwGkCQrfixezyDZ3aeVHKTFk6Wmu0kibrZw/

Mapy /dojazd

Mapa Google
https://tinyurl.com/y3zm5dc8
Mapy do wydruk oraz pliki .kmz:
https://tinyurl.com/y3l9pgep

Zadania

Zadanie drużyn będzie polegało na odnalezieniu i zabezpieczeniu i dostarczeniu do punktu ewakuacji ciała naukowca. Ciało jest mocno napromieniowane i do jego transportu potrzebny będzie specjalny ekwipunek (dostarczany przez organizatora)

Tło fabularne

W kwietniu 2018 roku na terytorium ogarniętego wojną domową wschodnioeuropejskiego państwa Ludowa Republika Elbina, na skutek błędu kontroli lotów EASA, spadły szczątki satelity badawczego FisherOne. Satelita miał dostarczyć próbki zebrane z sensacyjnie odkrytego drugiego satelity ziemi W rejonie katastrofy doszło do potyczki Wojsk ONZ wspieranych kontraktorami z lokalną partyzantką. Każda ze stron chciała uzyskać jak najwięcej próbek szczątków satelity. Z potyczki zwycięsko wyszły wojska regularne. Próbki zostały przekazane do badań w instytucie ONZ. Szef zespołu naukowego prof. Hans von Fleming ogłosił, że wyniki badań są sensacyjne i zweryfikują dostępną nam wiedzę naukową. Wyniki badań miały zostać ogłoszone na forum ONZ w Nowym Yorku. Podczas podróży z niewyjaśnionych przyczyn samolot prof. Fleminga rozbił się na terytorium małego państewka Janczary. ONZ wysłało ekipę poszukiwawczą w postaci oddziału szybkiego reagowania. Jednakże Inni też chcą uzyskać dostęp do tajemnic prof. Fleminga. Oddział kontraktorów pod przykrywką lokalnej partyzantki uzsyskał takie same zlecenie.

Zalecana Stylizacja

Wojska Regularne – Mundur w jednolitym kamuflażu, nakrycie głowy w kamuflażu munduru, lub hełm. Zakaz cywilnych dodatków (np. bejsbolówek bez kamuflażu) lub mundurów bez kamuflażu.

Partyzanci (PMC) – Mundur niejednolity (np. odmienne kamuflaże bluzy i spodni). Zalecane cywilne dodatki, lub elementy umundurowania bez kamuflażu.

Zasady trafień:

Pierwsze trafienie rani
Ranny oznacza się czerwoną szmatą i pada na ziemię (aktorskie popisy wskazane),
Przez pierwsze 3 minuty po trafieniu

Ranny może:

  • doczołgać się do osłony w promieniu 5 metrów,
  • może używać broni krótkiej
  • prowadzić komunikację (radiową lub werbalną i gestykularną)
    Po 3 minutach od trafienia
    Ranny nie może już robić nic poza wydawaniem odgłosów jękopodobnych.
    Po 5 minutach od trafienia
    Ranny „umiera” i schodzi na respa

Drugie trafienie bezwzględnie oznacza natychmiastową śmierć!

Leczenie
Rannych leczyć inni gracze. Leczenia polega na założeniu opatrunku (zabandażowaniu) na torsie rannego po uprzednim zdjęciu oporządzenia.
Gracze powinni mieć ze sobą „opatrunki osobiste” (bandaże, gazy itp.).

Dobijanie rannych
Rannych możemy dobijać z daleka tylko ogniem pojedynczym, w celu dobicia nie możemy oddawać strzału częściej niż RAZ NA SEKUNDĘ! Uwaga, jeżeli ktoś nie oznaczy się czerwoną szmatą niech nie ma pretensji że ktoś do niego wali serią!

Osłony balistyczne
Osłony balistyczny (kamizelki kuloodporne) jeżeli atrapami muszą odpowiadać rzeczywistym odpowiednikom waga i rozmiarem (+ / – 10 %). Osłona niweluje skutek pierwszego trafienia, kolejne trafienie w tą samą osłonę ma normalny skutek (czy jeżeli dostaniemy w plecy a potem w przód, to jeżeli mamy pełną balistykę, to oba trafienia będą zneutralizowane) osłony „regenerują” się po śmierci i uzupełnieniu!

Osłona niweluje KAŻDE trafienie (głowa, ręka, cokolwiek) liczy się tylko czy dostaniemy w przednią sferę czy tylną. W razie wątpliwości, przyjmujemy, że dostaliśmy z przodu.

Trafienie w osłonę powoduje, że trafiony musi złapać oddech przez 15 sekund i po tym
czasie wraca do gry.

Trupy
Trupy wstają na nogi oznaczone czerwona szmatą, bądź z repliką nad głową! Jeżeli jesteśmy ranni, mamy czerwoną szmatę i zachce na się wstać to automatycznie stajemy się trupami! Czyli proszę pamiętać: Leżący z czerwoną szmata to RANNY, stający to TRUP!

Respy / Uzupełnienia

Każda drużyna ma 2 uzupełnienia. Liczba graczy w każdym uzupełnieniu jest dowolna. Resp jednego gracza tak samo wyczerpuje uzupełnienie, jak resp całej drużyny.
Punkty uzupełnień zostaną wskazane na odprawie

Restrykcje amunicyjne

  • magazynki M4/M16 ładowane maks. po 90 kulek,
  • magazynki 20 nabojowe (M14, G3, Fal) po 60 kulek,
  • magazynki 10 nabojowe po 30 kulek,
  • hajkapy dopuszczone tylko jeśli wsypana będzie tam odpowiednia liczba kulek,
  • broń wsparcia 4x palny odpowiednik.

Limity amunicji – 3x palny odpowiednik (plus to czego mag nie podaje) np.:

Doładowywanie tylko na podczas Uzupełnienia. Zakaz doładowywania kulek z wora/butli w polu za wyjątkiem broni wsparcia, tu można mieć przygotowane wory z odpowiednią liczbą kulek do wsypania ALE worki muszą być schowane w papierowych/plastikowych pudełkach wypychających ładownice mogące pomieścić pudło amunicyjne. Można mieć tyle worków w polu ile ma się odpowiednich ładownic.

Lista (aktualizowana na bieżąco)

UlatASG-OlsztynPartyzantka
VimASG-OlsztynPartyzantka
SzymoncAsg-olsztynPartyzantka
SławekAsg-OlsztynPartyzantka
SobotaASG-Olsztyn Partyzantka
PatrykbrakPartyzantka
PrzemekBrakPartyzantka
MarikaBrakPartyzantka
BlackbrakPartyzantka
RogalASG-OlsztynPartyzantka
DonaldAsg-OlsztynPartyzantka
Aikmanasg olsztynPartyzantka
Wojtek FASG OlsztynPartyzantka
Jędrzejek ASG Olsztyn Partyzantka
TheYankee Mateusz BrakPartyzantka
PająkSG3-FTOWojska reguralne
Piotrek_sg3SG3Wojska reguralne
AnitaSG3Wojska reguralne
Kleszczu Sg3Wojska reguralne
CzeczenBrakWojska reguralne
Piter SCDWojska reguralne
IrekSCDWojska reguralne
WiktorSCDWojska reguralne
VacabrakWojska reguralne
Fenr1rSCDWojska reguralne
BadzikBig Red 1Wojska reguralne
KisielStraszydło Wojska reguralne
BartArtSCDWojska reguralne
ŁukiSg3Wojska reguralne
Kuba SrubsSG3Wojska reguralne
MakavbrakWojska reguralne